For nylig har nogle nye brugere af XTOOL A30D og A30M rapporterede vanskeligheder ved forsøg på at finde diagnostiske softwarepakker til bestemte bilmærker, f.eks. BMW, Toyota og Lexus.
Hvad skete der?
Mellem 25. og 31. august 2025Android-brugere, der registrerede og aktiverede deres A30D/A30M-enheder for første gang, oplevede en fejl i opgraderingsgrænsefladen. Systemet viste fejlagtigt, at alle diagnosticeringspakker allerede var opdateret til den nyeste version, hvilket forhindrede brugerne i at downloade den nødvendige software.
Dette problem blev forårsaget af en problem med backend-konfiguration efter en appopdatering. Det påvirkede kun nye Android-brugere inden for den registreringsperiode. iOS-brugere blev ikke påvirket.
Sådan fiksede vi det
Om aftenen den 30. august, vores tekniske team identificerede hurtigt årsagen og optimerede backend-systemet. Siden da er problemet blevet løst.
Hvad du skal gøre
Hvis du er en af de berørte brugere:
-
Tilslut din enhed til internettet.
-
Genstart appen.
-
Gå til Opgrader grænseflade.
-
Opdater for at tjekke for opdateringer.
-
De manglende diagnosticeringspakker (BMW, Toyota, Lexus osv.) burde nu blive vist. Download og installer dem som sædvanligt.
Videodemonstration
Vi har udarbejdet en kort video, der viser fejlfindingsprocessen og hvordan du opdaterer din opgraderingsgrænseflade.
Afsluttende noter
Hos XTOOL stræber vi efter at levere pålidelige og professionelle bildiagnoseværktøjer. Vi beklager oprigtigt eventuelle gener forårsaget af dette midlertidige problem. Hvis du fortsat oplever problemer, bedes du venligst kontakt vores kundesupportteam for hjælp.
Tak for din tålmodighed og støtte!
44 kommentarer
boas
preciso da versao em Portugues portugal, para A30M-WEBBEPL
COMO POSSO OBTER?
CUMPRIMENTOS
OBRIGADO
hola, solo funciona con ingles, cuando seleccionas español nada funciona. hay alguna solucion para esto?
Hola !
Necesito la Versión Española del Software para el A30M.
Número de serie A30M-WEBBD5H
Gracias!
Hello, I bought an Xtool A30M, the software only supports English, is Russian or Turkish suitable for me? Can you help me please?
hey i wanna ask will you add a special function for " odometer reading" for the A30M i have bought that and its perfect but its missing that special function and some updates for peugeot and bmw , for opel benz and vw its perfect 😁
Hallo
Wollte heute mein a30m aktivieren
Könnte es leider nicht da die Fehlermeldung das es auf deutsch nicht unterstützt wird bekommen
Englisch ist es kein Problem bitte um Hilfe
Danke
Hallo
Wollte heute mein a30m aktivieren
Könnte es leider nicht da die Fehlermeldung das es auf deutsch nicht unterstützt wird bekommen
Englisch ist es kein Problem bitte um Hilfe
Danke
Hallo
Wollte heute mein a30m aktivieren
Könnte es leider nicht da die Fehlermeldung das es auf deutsch nicht unterstützt wird bekommen
Englisch ist es kein Problem bitte um Hilfe
Danke
Hallo,
Ich benötige die deutsche Software Version für den A30M.
Auf Englisch geht, brauche aber auf Deutsch auch.
Wie bekomme ich das?
Recibi escaner A30 M pero no puedo realizar diagnostico en VW Vento TSi 2.0 DSG 2013, da error de comunicaciòn. Se puede solucionar? Gracias
Descargue la aplicación y puse todos los datos, necesito el enlace para la actualización en español, gracias
J’ ai reçu un appareil xtool A30M là où y’ a que la possibilité de faire la mise à jour en anglais mais pas en français. Pourriez vous m’ aider ou m’ envoyer le lien pour faire la mise à jour en français, car c’ est impossible pour moi de le mettre en français ?
J’ ai besoin de la version française
Nie mam aktualizacji w języku polskim
Bonjour j ai pas de mise a jour en version française le xtool a30d est vide aucune mise a jours en français que faire
Buenos días gracias por atenderme
Recién adquirí el scaner A30M me a parecido excelente.estoy en colombia y quisiera saber si me pueden cambiar al idioma español el numero de serie es: A30M-WEBBCUA
código activación: 7ANMBR por su atención gracias
Hallo,
Ich benötige die deutsche Software Version für den A30M.
Auf Englisch geht, brauche aber auf Deutsch.
Wie kriege ich das ?
Gruß Mario